Doemdenkers en onheilsprofeten beweren al jaren dat de Maya's op 21 december 2012
het einde van de wereld voorspelden.
Een omkering van het magnetische veld van de aarde.
Een catastrofe met vuur en kokend water.
Een botsing van de aarde met een andere planeet. Een invasie van aliens.
Het opduiken van zombies.
Alleen voor wie zich in het Franse dorpje Bugarach zou bevinden was redding voorzien.
Uit een berg zou namelijk een ufo verschijnen die een paar duizend mensen
naar veiliger oorden zou brengen.
Bugarach werd overspoeld door journalisten die alleen konden vertellen
dat er niets gebeurde.
De plaatselijke bevolking had er de buik van vol.
Het einde van de wereld kwam er uiteindelijk niet...
Laat ons weer gewoon genieten van elke dag, ieder uur en elk moment.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten