RUBRIEKJES

maandag 10 december 2012

MJ in het Frans

"Bad 25" verscheen op 18 september 2012 ter gelegenheid van de vijfentwintigste verjaardag van het album "Bad".
Naast het geremasterde originele album bevat deze editie ook een cd met
demo's, remixes en nummers die het album niet haalden.

Eén van die nummers is "Je Veux Pas La Fin De Toi", de Franse versie van "I Just Can't Stop Loving You"
De Spaanse versie (die ook op het album staat) verscheen reeds eerder
op de 'Special Edition' van "Bad" van 2001.

"I Just Can't Stop Loving You", een duet met Siedah Garret, was in juli 1987
de eerste single die naar aanleiding van het album uitkwam. Het duet was oorspronkelijk bedoeld
om te worden opgenomen met Barbara Streisand, Whitney Houston, Aretha Franklin of Agnetha Fältskog.
Toen alle vier weigerden werd het opgenomen met Siedah Garret, die "Man In The Mirror" schreef voor het album.
Het werd in de VS de eerste van vijf nummer 1 hits.

Klik op onderstaande afbeelding om mee te genieten van "Je Veux Pas La Fin De Toi".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten